Sliter du med å betale?

Idrett for alle!

Alle barn og ungdom skal få drive med idrett uansett familiens økonomi.

Sliter du med å betale medlems- og treningsavgiften, så finner vi en løsning sammen med deg.

Det er flere muligheter:

1. Du kan dele opp fakturaen fra oss i så mange deler du vil i løpet av et år. Bruk det samme KID-nummeret hver gang du betaler. Vi er tålmodige og sender ikke ut purregebyr.
  2. Betal medlemsavgiften på 200 kr først. Når du har betalt denne er du medlem av Klemetsrud IL. Medlemskap er knyttet til viktige rettigheter som forsikring, deltakelse på årsmøter m.m.
  3. Hvis du har behov for økonomisk støtte så kontakt din lagleder/trener. Klubben er kjent med flere støtteordninger og kan sende inn søknad på vegne av deg/din familie.

Det er daglig leder som fakturerer for idrettslaget. Kontakt: kil@klemetsrudil.no